نمایندگی hp اصفهان نمایندگی canon اصفهان

پشتیبانی مطمئن برای خدمات اداری شما نمایندگی پرینتر hp - canon اصفهان

نمایندگی hp اصفهان نمایندگی canon اصفهان

پشتیبانی مطمئن برای خدمات اداری شما نمایندگی پرینتر hp - canon اصفهان

مرکز خدمات ماشینهای اداری ایران انفورماتیک با بیش از یک دهه خدمت
نمایندگی پرینتر hp - canon اصفهان

تبلیغات

Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

نویسندگان

پیوندها

لوازم اداری ضروری برای دفتر کار

چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۲۹ ق.ظ

 

لوازم اداری ضروری برای دفتر کار

شروع کردن یک کسب و کار تازه چالش‌های زیادی دارد. چیزهای زیادی هست که باید درباره‌اش فکر کنید. اگر یک استارت‌آپ دارید و به دنبال راه انداختن کاری هستید، حتماً با این مسائل و چالش‌ها آشنا هستید. این مسئله بزرگ و استرس‌زا است و انرژی زیادی می‌برد. البته که اگر در کار خود موفق شوید، همه این زحمت‌ها ارزشش را خواهد داشت. تهیه لوازم اداری ضروری برای دفتر کار یکی از این مسائل اساسی است.

اینجا لیستی از لوازم اداری ضروری برای دفتر کار داریم که در ادامه می‌خوانید.

کاغذ و دفتر

وضعیت آرمانی این است که یک اداره خالی از کاغذ و کاملاً سبز داشته باشید. اما واقعیت این است که تکنولوژی هنوز همه نیازهای ما را پاسخ نمی‌دهد. مواردی هست که شما چاره‌ای ندارید مگر کپی گرفتن با یک برگه کاغذ. پس خریدن باکس‌های کاغذ A4 چیزی است که برای هر دفتر کاری لازم است.

به علاوه، شما باید به کاغذهای یادداشت یا دفترچه‌های یادداشت فکر کنید تا همکاران شما بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. استیکی نوت، تقویم، سررسید و دفتر برای استفاده در ادارات از لوازم ضروری به نظر می‌رسند.

لوازم اداری ضروری برای روی میز کار

قطعاً کاغذ بدون خودکار به دردتان نمی‌خورد. در واقع احتمالاً به چندتایی خودکار، مداد، هایلایتر، خودکارهای رنگی، ماژیک، جوهر و استامپ احتیاج پیدا می‌کنید. احتمالاً این لوازم اداری همه احتیاجات شما را زمانی که به نوشتن احتیاج دارید، برآورده می‌کند.

برای اینکه به همکارن خود کمک کنید که بتوانند در کارشان متمرکز باشند، خوب است که این لوازم اداری ضروری را روی میز برای آن‌ها فراهم کنید:

خودکار

منگنه

دستگاه پانچ

جای مداد و خودکار

 لوازم اداری ضروری برای آرشیو

کسب‌و‌کاری که در مرتب‌سازی و نظم بخشیدن به اجزای کار خود ضعیف عمل می‌کند، تأثیر منفی بر کار و بهره‌وری آن می‌گذارد. با داشتن یک سیستم نظم‌دهی واضح و داشتن لوازم اداری ضروری برای نظم‌دهی و آرشیو، می‌توانید آثار منفی بی‌نظمی را بر کسب‌وکار خود کاهش دهید یا به کلی حذف کنید.

لوازم اداری ضروری برای آرشیو عبارت‌اند از:

زونکن

اکسپندینگ‌فایل

کلیربوک

پاکت

کشوهای فایل

کشو‌ها و قفسه‌های قفل‌دار

جعبه بایگانی

قفسه

 لوازم اداری ضروری شامل ماشین‌های اداری هم هست

داشتن ابزارهای الکترونیکی درست در دفتر کار در عصر حاضر ضروری است. ابزارهای الکترونیکی نامناسب ممکن است شما را عقب بیندازند و باعث شوند نتوانید به خوبی از پتانسیل نیروی انسانی خود استفاده کنید. سخت‌افزارهای اولیه‌ای که در فضای کار به آن احتیاج دارید، شامل کامپیوترها و تجهیزات شبکه، پرینتر، دستگاه فوتوکپی و تلفن است.

بدون این ماشین‌های اساسی، کسب‌وکار شما برای ارتباط برقرار کردن با مشتری‌ها دچار مشکل خواهد بود. کارکنان شما هم نخواهند توانست از توانایی خود برای پیشرفت کسب‌وکار شما استفاده کنند.

بسته به نوع نیازی که شما در کسب‌وکار مخصوص خود دارید، ممکن است به ماشین‌ها و ابزارهای الکترونیکی دیگری هم احتیاج داشته باشید. برخی از آن‌ها را اینجا نام می‌بریم:

ماشین فکس

ویدئو پروژکتور

مانیتور یا پره نمایش

 راحتی در اداره هم از ملزومات اداری است!

برای ساختن محیط کاری مثبت و با بهره‌وری بالا، کارکنان باید در طول کار کردن احساس راحتی کنند.

سرمایه‌گذاری روی تهیه مبلمان اداری مناسب، مثلاً صندلی ارگونومیک، خستگی کارکنان و دردهای عضلانی ناشی از نشستن یا کار مداوم با کامپیوتر را کاهش می‌دهد.

وقتی شما و کارکنانتان ساعات زیادی را در محیط کار می‌گذرانید، باید راحتی شما هم در آن فضا فراهم باشد. معلوم است که فراهم کردن حداقل‌هایی برای آبدارخانه، ابزار تهیه چای و قهوه یا گرم کردن غذا و محیط غذاخوری به احساس راحتی بیشتر در فضای کار منتهی می‌شود. پس این دست لوازم هم برای یک دفتر کار تازه ضروری به نظر می‌رسد.

اگر کسب‌وکار تازه راه انداخته‌اید یا دارید به یک مکان تازه برای کارتان اسباب‌کشی می‌کنید، این چک‌لیست لوازم اداری ضروری برای دفتر کار را در ذهن داشته باشید و مطمئن شوید که محیط کار برای رسیدن به اهداف کاری شما مناسب است.