نمایندگی hp اصفهان نمایندگی canon اصفهان

پشتیبانی مطمئن برای خدمات اداری شما نمایندگی پرینتر hp - canon اصفهان

نمایندگی hp اصفهان نمایندگی canon اصفهان

پشتیبانی مطمئن برای خدمات اداری شما نمایندگی پرینتر hp - canon اصفهان

مرکز خدمات ماشینهای اداری ایران انفورماتیک با بیش از یک دهه خدمت
نمایندگی پرینتر hp - canon اصفهان

تبلیغات

Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

نویسندگان

پیوندها

پرینتر چندکاره MF247DW کانن

دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۹، ۰۸:۱۷ ق.ظ

 

پرینتر چندکاره MF247DW کانن

برند: Canon

دسته : پرینتر لیزری

ویژگی های کلیدی :

  • نوع چاپ:تک رنگ

  • اسکنر:دارد

  • کپی:دارد

  • فکس:دارد

  • سایز چاپA4

  • نوع پورت ارتباط به کامپیوتر:پورت USB 2.0 پورت Ethernet

  • قابلیت چاپ دو رو:بله

  • شبکه بی سیم Wi-Fi:بله

بررسی اجمالی

پرینتر CANON 247 DW ایده‌آل برای هر دفتر کار با حجم کاری کم و محیط خانه است. پرینتر CANON MF247DW با امکان انجام پرینت ، اسکن ، کپی و فکس هر آنچه که شما در محیط کارتان نیاز دارید فراهم می کند و نیاز شما به وجود هر دستگاه دیگری را از بین می برددر حین کار با پرینتر CANON 247DW چاپ‌هایی با کیفیت عالی و چشم گیر را با سرعت ۲۷ برگ در دقیقه را دریافت می‌کنید.

چاپ

چاپ و ارائه اولین برگ توسط پرینتر ۲۴۷DW تنها در ۶ ثانیه یا کمتر انجام می‌شود. پرینتر CANON 247DW دارای ویژگی‌هایی از جمله امکان پرینت پشت و روی اتوماتیک می‌باشدصفحه نمایش بزرگ این پرینتر به همراه طراحی کاربر پسندش استفاده و کار با پرینتر را برای کاربران ساده کرده است .

پرینتر CANON 247DW امکان اتصال بی سیم وایرلس را نیز دارد ، با این ویژگی می‌توانید از هر کجای دفتر کارتان پرینت هایتان را بگیرید . این پرینتر با امکان اتصال مستقیم به WiFi ساخته شده و امکان اتصال آسان از دستگاه های تلفن همراه را بدون روتر برایتان فراهم می کند.

پرینتر کانن ۲۴۷DW دارای ویژگی ها و برنامه های چاپ از گوشی موبایل و تبلت از جمله AirPrint , Mopria و Google Cloud Print می باشد که به کاربرانش این امکان را می دهد تا در حرکت کارهایشان را پیش ببرند. شما همچنین می‌توانید با برنامه Print Bussiness از چاپ هایتان اسکن هایی با کیفیت بی نظیر را دریافت کنید.

پرینتر کنون ۲۴۷ با امکان کپی از کارت‌های شناسایی، برای کاربرانش کپی گرفتن از کارت های شناسایی یا دیگر اسناد کوچک بر روی یک صفحه را فراهم می کندپرینتر CANON 247 DW با ظرفیت سینی ورودی کاغذ ۲۵۰ برگی ، کاغذ کش اتوماتیک با ظرفیت ۳۵ برگ کارهای چاپیتان را بدون اتلاف زمان پیش می‌برد .این پرینتر ضمن استفاده از کارتریج ۷۳۷ ، تقریبا ۲ وات انرژی مصرف می کند و به صرفه جویی در هزینه‌ها و حفظ منابع کمک می‌کند.