نمایندگی hp اصفهان نمایندگی canon اصفهان

پشتیبانی مطمئن برای خدمات اداری شما نمایندگی پرینتر hp - canon اصفهان

نمایندگی hp اصفهان نمایندگی canon اصفهان

پشتیبانی مطمئن برای خدمات اداری شما نمایندگی پرینتر hp - canon اصفهان

مرکز خدمات ماشینهای اداری ایران انفورماتیک با بیش از یک دهه خدمت
نمایندگی پرینتر hp - canon اصفهان

تبلیغات

Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

نویسندگان

پیوندها

 

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-Sensys MF237w با گوشی اورجینال

برند: Canon

دسته : پرینتر لیزری

ویژگی های کلیدی :

  • چهار کاره (پرینت, اسکن, کپی, فکس)

  • چاپ سیاه و سفید

  • ظرفیت سینی 250 برگی

  • قابلیت ADF

  • سرعت چاپ 23 برگ در دقیقه

  • شبکه بیسیم: WiFi دارد

بررسی اجمالی

برای اولین بار در ایران پرینتر کانن مدل 237w به خانه پرینتر آمد. چاپگر کانن 237w با گارانتی کانولا در خانه پرینتر به فروش میرسد، که نشانه اصل بودن کالا است. حال اگر قصد خرید این پرینتر را دارید بررسی ما را  درباره پرینتر مدل 237w دنبال کنید.

  • سرعت فکس: 3 ثانیه برای هر برگ

  • حافظه فکس: 256 برگ

  • حافظه پرینتر: 256 مگابایت

  • ظرفیت ADF: به تعداد 35 برگ

کانن مدل 237w که در ساخت آن از تکنولوژی لیزری بهره برده‌اند، در هر دقیقه 23 برگ تک‌ رنگ را در سایز A4 چاپ می‌کند. حافظه‌ی آن ظرفیت 265 مگابایت داشته و توان پیشنهاد شده از سوی شرکت Canon معادل 15000 برگ در ماه می باشد. قسمت کپی این دستگاه سرعت و دقتی معادل قسمت پرینتر دارد به علاوه آن که تا 999 کپی متوالی و بزرگنمایی 25 تا 400 درصد را پاسخگوست.

از دیگر ویژگی‌های مورد بحث در این دستگاه، مجهز بودن به ADF با ظرفیت 35 برگ است که رزولوشن اپتیکال 600*600 dpi و رزولوشن دیجیتال 9600*9600 dpi را فراهم می‌نماید. قسمت فکس دارای حافظه‌ی 256 برگ و سرعت مودم 33.6 کیلوبایت بر ثانیه (هر برگ 3 ثانیه) است. سینی کاغذ این دستگاه 250 برگ A4 را در خود جای می‌دهد و از مواد مصرفی می‌توان به کارتریج 737کانن اشاره کرد که تا 2,400 برگ کارکرد دارد.

برای کنترل مستقیم پرینتر کانن 237w می‌توان از صفحه نمایش لمسی تک‌رنگ و برای ارتباط با کامپیوتر از پورت USB، اترنت و شبکه بی سیم استفاده نمود که مورد آخر موجب چاپ مستقیم از دستگاه های لپ‌تاپ ، موبایل و تبلت می‌شود.

با خرید پرینتر 237w کیفیت واقعی در چاپ,  کپی, اسکن و فکس اسناد و مدارک خود را تجربه خواهید کرد. اما ما برای راهنمایی هر چه بیشتر و بهتر شما مشتریان گرامی در خرید پرینتر 237w توصیه میکنیم که نظری اجمالی به دیگر محصول تولیدی شرکت کانن که همان پرینتر لیزری کانن مدل MF232w میباشد واز لحاظ کیفیت و قیمت جزء محصولات پرفروش پرینتر میباشد.